مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 09:202021-03-27ورزشي

از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم


سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: تیم هیئت فوتبال اصفهان اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می کند و جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به چنین بازیکنانی آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: تیم هیئت فوتبال اصفهان اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می کند و جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به چنین بازیکنانی آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد.

ستاره زارع امروز (شنبه- 7فروردین ماه) پس از برتری 6 بر صفر تیمش برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان اظهار کرد: نیم فصل اول برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان نمایش خوبی ارائه نداده بودیم، هر چند در بازی رفت با دو گل پیروز میدان شدیم.

وی ادامه داد: سبک بازی تیم هیئت فوتبال فیزیکی است که در بازی رفت ما را در خانه اذیت کردند و در بازی امروز نیز با توجه به شناختی که از قبل داشتیم، به بازیکنان خود اعلام کردیم که درگیری کمتری داشته باشند تا با پاسکاری بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز تصریح کرد: از بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم و می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم، اما در نیمه دوم از آن ها راضی نیستم، چراکه اشتباهات فردی ما در این نیمه زیاد شد اما خوشحالم که در نهایت نتیجه بازی به نفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم

از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم