مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:052021-03-27سياسي

جایگاه بین المللی رودسردر تولیدفندق/گیلان در فساد اداری کشور رتبه دوم را دارد


نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش با اشاره به رتبه اول اشکورات رودسر در تولید فندق در کشور با تولید 85 درصد فندق کشور گفت: رودسر در دنیا رتبه هشتم تولید فندق را دارد و برای استفاده بهینه از این ظرفیت نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به مباحث و مشکلات استان گیلان و شهرستان های رودسر و املش اظهار کرد: در این شرایط سخت دولت که در ماه های پایانی خود به سر می برد و شرایط سخت و ناگوار مالی کشور با پیگیری های انجام شده توفیقاتی نیز حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در سال 1355 استان گیلان جزو پنج استان برتر کشور در حوزه رفاه اجتماعی و دارا بودن شاخص های برتر بوده و در دوره قاجار رتبه دوم در پرداخت مالیات به حکومت مرکزی را داشت، افزود: متأسفانه در سال 1395 استان گیلان جزو پنج استان آخر کشور محسوب می شود و امروز استان ما جزو استان های فقیر کشور محسوب می شود.

رتبه دوم گیلان در فساد اداری کشور عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه این استان رتبه دوم در فساد اداری کشور را دارد، گفت: آنچه در سرلوحه کار من قرار دارد این است در درجه اول طهارت و  کارآمدی را بایستی نهادینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه بین المللی رودسردر تولیدفندق/گیلان در فساد اداری کشور رتبه دوم را دارد

جایگاه بین المللی رودسردر تولیدفندق/گیلان در فساد اداری کشور رتبه دوم را دارد