مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:052021-03-27سياسي

اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است


مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است - ایسنا/کردستان مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است معصومە خان احمدی در بازدید از مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی بیجار به اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره و اظهار کرد: اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است و این خدمات در قالب های مختلف ارائه می شود.

خان احمدی درباره تسهیلات مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بر لزوم شتاب دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان و همچنین ترویج و نوآوری و شکوفایی برای دانش آموختگان شهرستان تاکید کرد.

وی بە اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره و خاطرنشان کرد: برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات خاصی را به عنوان لیزینگ یا سفارش ساخت طراحی کرده است.

راحله شریفیان، مدیر جهاد دانشگاهی بیجار در ادامه این جلسه به تلاش این مجموعه برای سوق دادن شرکت های تولیدی شهرستان به سمت خلاق و یا دانش بنیان شدن اشاره کرد و گفت: امید است با بهره مندی از همه ظرفیت ها جهش دانش بنیان شدن در شهرستان بیجار رقم زده شود، انقلابی که بیجار به آن نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است

اساس کار صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان است