مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:302021-03-27سياسي

منتظران مصلح جهانی برای ترویج معارف مهدوی تلاش کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مهدویت را از مهمترین عناصر ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: باید برای ترویج و حفظ معارف اسلام ناب و مهدویت همه منتظران مصلح جهانی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید ولادت حضرت مهدی موعود (عج)، گفت؛ اندیشه های بی بدیل مهدویت می تواند مهم ترین عنصر تمدن سازی در عصر غیبت باشد و ایران اسلامی هم زمینه ساز حکومت مهدی (عج) است.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه این مراسم در مساجد و محافل مذهبی با رعایت دقیق شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) مصلح بزرگ جهان است و منتظران حضرت مهدی موعود (عج) باید برای تحقق جامعه مهدوی تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های جامعه مهدوی و شاخصه های حکومت حضرت مهدی (عج)، افزود: مشکل امروز جامعه بشری دوری از اندیشه ناب اسلامی و مهدوی است و بی شک ریشه تمام مشکلات و راه حل برون رفت از آن برگشتن به مفاهیم اسلام ناب و اندیشه های مهدوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظران مصلح جهانی برای ترویج معارف مهدوی تلاش کنند

منتظران مصلح جهانی برای ترویج معارف مهدوی تلاش کنند