مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-27سياسي

پیاده سازی شعار سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی باشد


باید افزایش تولید و استفاده از منابع موجود در استان برای پیاده سازی شعار سال جاری و بهبود فضای کسب و کار مورد توجه مدیران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: تاکید رهبری طی سال های اخیر بر تولید و رسیدگی به اوضاع اقتصادی و معیشتی بوده که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای ایجاد موانع و مشکل در تولید و معیشت، بیان کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی نابرابر هستیم.

ملانوری با بیان اینکه علی رغم این تحریم ها و با گذشت و صبر مردم وضعیت اقتصادی قابل تحملی داریم، اظهار کرد: شعار سال جاری و تاکید رهبری سرمشقی برای مردم و مسئولان بوده و به عنوان یک منشور اخلاقی و رفتاری، باید پیاده سازی شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: نیاز است با افزایش تولید از طریق استفاده از منابع موجود در استان، شعار سال را پیاده سازی کرده و فضای کسب و کار را بهبود دهیم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در راستای پشتیبانی از تولید و رونق اقتصادی تلاش هایی زیادی انجام شده است، گفت: در چند ماهه پایان سال گذشته، در سفر مقامات کشوری تفاهم نامه های مطلوبی در راستای بهبود وضعیت تولید استان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی شعار سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی باشد

پیاده سازی شعار سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی باشد