مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:152021-03-27اقتصادي

پرداخت 28 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های خلاق پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان


مدیر مرکز نوآوری پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان از ارائه تسهیلات 28 میلیارد ریالی به شرکت های صنایع خلاق طی 3 سال گذشته خبر داد.

- فرید شاهمرداری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر 86 شرکت و تیم در حوزه صنایع خلاق و نوآور در پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان مشغول به فعالیت هستند که 40 واحد و هسته در حوزه صنایع و هنرهای دستی، 14 شرکت معماری و طراحی شهری، 15 شرکت و تیم تولید محتوا، 11 شرکت فناوری های اجتماعی و 6 مرکز تولید انیمیشن و بازی سازی است.

وی افزود: هم اکنون بالغ بر 500 نیروی جوان و متخصص در قالب54 واحد و28 هسته نوآور مشغول فعالیت هستند که این آمار در حال افزایش است و ما نیز در نظر داریم تا با گسترش فضای محیطی و منابع مالی حمایت های خود از شرکت ها را افزایش دهیم.

به گفته شاهمرداری؛ پارک علم و فناوری در سال 97 تنها موفق به پرداخت رقمی بالغ بر 4 میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت ها شد که با توجه به نوپا و ناشناخته بودن صنایع خلاق در استان به هیچ وجه جوابگوی نیاز این شرکت ها نبود اما به فضل الهی و جدی تر شدن کار این شرکت ها و حمایت هایی که از سوی مسئولان و ریاست پارک علم و فناوری انجام شد تا سال گذشته بیش از 28 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره واگذار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 28 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های خلاق پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان

پرداخت 28 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های خلاق پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان