مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-27اقتصادي

زمان انتظار شهروندان در ایستگاه های اتوبوس کرج 20 تا 22 دقیقه است


رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوس ملکی کرج شش سال و میانگین سن ناوگان بخش خصوصی 13 سال است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوس ملکی کرج شش سال و میانگین سن ناوگان بخش خصوصی 13 سال است.

محمد یساولی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعداد اتوبوس هایی که در طول سه سال گذشته به ناوگان اتوبوس رانی کرج اضافه شده است، اظهار کرد: طی این مدت 81 دستگاه اتوبوس اسکانیا خریداری و به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج افزوده شده است.

وی توضیح داد: علاوه براین، قرارداد خریداری 14 اتوبوس نو دیگر هم به ارزش 54 میلیارد تومان منعقد شده و با پیش بینی صورت گرفته به زودی وارد چرخه خدمات رسانی می شوند.

یساولی تأکید کرد: اتوبوس های جدید خریداری شده بنز هستند و از امکانات مناسبی برخور بوده و قرار است در خطوط پر تردد شهر به شهروندان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته علاوه بر خرید اتوبوس های نو برنامه ریزی دقیقی برای اورهال اتوبوس های که نیاز به بازسازی دارند نیز اجرایی شده است، توضیح داد: طی این مدت، چهار دستگاه اتوبوس شهاب بازسازی شده و مجدداً به سیستم ناوگان حمل ونقل عمومی کرج اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان انتظار شهروندان در ایستگاه های اتوبوس کرج 20 تا 22 دقیقه است

زمان انتظار شهروندان در ایستگاه های اتوبوس کرج 20 تا 22 دقیقه است