مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-27سياسي

تهیه 40 نقشه و گزارش از مخاطرات کشور در سازمان زمین شناسی


تهیه 40 برگ نقشه و گزارش در حوزه مخاطرات زمین شناختی شامل مخاطرات زمینلرزه، ریزگرد، سیل، فرونشست، تغییرات اقلیم، ثبت یک محدوده ژئوپارک و انجام 28 هزار آنالیز نمونه معدنی از جمله دستاوردهای سازمان زمین شناسی در سال گذشته بوده است.

- تهیه 40 برگ نقشه و گزارش در حوزه مخاطرات زمین شناختی شامل مخاطرات زمینلرزه، ریزگرد، سیل، فرونشست، تغییرات اقلیم، ثبت یک محدوده ژئوپارک و انجام 28 هزار آنالیز نمونه معدنی از جمله دستاوردهای سازمان زمین شناسی در سال گذشته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملکرد این سازمان تا پایان اسفند ماه سال 1399 در سال جهش تولید از سوی دفتر برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه این سازمان ارائه شد.

بر اساس این گزارش و بر مبنای عملکرد شاخص های اختصاصی ارزشیابی عملکرد؛ در بخش شناسایی و پی جویی، اکتشاف عمومی و تفصیلی پتانسیل های معدنی کشور، میزان 115 هزار کیلومتر مربع، به عنوان هدف کمی در نظر گرفته شد؛ بر همین اساس مقدار 123 هزار کیلومتر مربع به ثمر رسیده که عملکرد نهایی سازمان از برنامه ابتدای سال پیشی گرفته است.

در زمینه تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و تهیه نقشه، 50 ورقه نقشه/گزارش در دستور کار قرار گرفت که طی این مدت 55 ورقه نقشه/گزارش در حوزه دریا و خشکی با مقیاس­ های مختلف تولید و منتشر شده است و در بخش تهیه نقشه های مهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 40 نقشه و گزارش از مخاطرات کشور در سازمان زمین شناسی

تهیه 40 نقشه و گزارش از مخاطرات کشور در سازمان زمین شناسی