مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 04:202021-03-27پزشكي

برنامه ارتقای سلامت اجتماعی در صدر برنامه شورای شهر ششم قرار گیرد


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: یکی از انتظارات از شورای شهر ششم این است که در هر شورای شهری متناسب با اولویت ها و نیازهای هر شهر، برنامه ارتقای سلامت اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی در صدر .

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: یکی از انتظارات از شورای شهر ششم این است که در هر شورای شهری متناسب با اولویت ها و نیازهای هر شهر، برنامه ارتقای سلامت اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی در صدر برنامه های شورای شهر جدید قرار گیرد.

سید حسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهر در سیاستگذاری توسط شورای شهری تک بعدی و فقط در زمینه خدمات شهری به منزله پسماند، عمران و ساخت و ساز نیست، اظهارکرد: شهر بدون انسان سالم، بانشاط و مسئولیت پذیر معنا ندارد.

شهر نمی تواند با وجود افراد مجرم و آسیب دیده اجتماعی نیاز به امنیت مردم را تامین کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان پارلمان (مجلس) شهری برنامه های شهرداری ها را تصویب می کند، اظهارکرد: یکی از انتظارات از شوراهای شهر ششم این است که در هر شورای شهری متناسب با اولویت ها و نیازهای هر شهر، برنامه ارتقای سلامت اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و پیشگیری از آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ارتقای سلامت اجتماعی در صدر برنامه شورای شهر ششم قرار گیرد

برنامه ارتقای سلامت اجتماعی در صدر برنامه شورای شهر ششم قرار گیرد