مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 03:302021-03-27اقتصادي

توزیع بیش از 345 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع بیش از 345 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع بیش از 345 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.

شهریار قاسمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان از 23 اسفند، اظهار کرد: تاکنون 305 تن گوشت مرغ منجمد باقیمت هر کیلوگرم 15 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اعلام اینکه 40 تن گوشت قرمز منجمد نیز در استان توزیع شده، ادامه داد: گوشت منجمد گوساله که شامل گوشت سردست و نرمه است با قیمت هر کیلوگرم 80 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز و مرغ منجمد در 40 مرکز در شهر کرمانشاه و 20 مرکز در شهرستان ها در حال توزیع است، گفت: متقاضیان می توانند برای تهیه این اقلام پروتیینی به فروشگاه های بزرگ مراجعه کنند.

قاسمی با بیان اینکه کلیه کارکنان شرکت پشتیبانی امور دام استان در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل مشغول توزیع مرغ منجمد وگوشت قرمز منجمد هستند، گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 345 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد

توزیع بیش از 345 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در کرمانشاه/ توزیع ادامه دارد