مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 18:352021-03-26پزشكي

90 بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند


طی 24 ساعت گذشته در مازندران، 90 بیمار جدید بستری شدند، 95 بیمار مرخص شده و 420 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با گذشت اولین هفته از سال 1400 کرونا همچنان جولان می دهد، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مازندران نیز میزبان بیماران کرونایی هستند.

   روزانه به تعداد افراد مشکوک به ابتلا به ویروس ناشناخته منحوس کرونا افزوده می شود و البته تعدادی از مبتلایان مرخص می شوند، مراکز درمانی سطح استان همواره درگیر مبارزه با کرونا هستند.

 دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره گفت: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 71 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی گفت: ظرف همین مدت تعداد 68 نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی یادآور شد: هم اکنون 386 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 92 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر 139 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند

90 بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند