مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 17:402021-03-26اقتصادي

ارزان ترین خودروهای جهان را ببینید


خودروهایی که در این فهرست نامی از آنها برده شده است در بین 6 خودروی ارزان قیمت در سال 2020 قرار دارند و ممکن است امکانات جانبی و لوکس آنها از سایر خودروها کم تر باشد اما از لحاظ ایمنی و فنی در ساخت آن ها هیچ کوتاهی نشده است.

- جی پلاس، در بین خودروهایی که نام آن ها در این فهرست آمده است قیمت هیچکدام از 19 هزار دلار بالاتر نمی رود و جایگاه آخر این فهرست به خودرو سونیک شرکت خودروسازی شورولت اختصاص یافته است.

قیمت این خودرو 16 هزار و 720 دلار است و دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، هات اسپات، پورت های یو اس بی و بلوتوث است و در تست ایمنی خودرو موفق به دریافت 5 ستاره شده است.

پس از خودرو سونیک لقب ارزان ترین خودرو دنیا در سال 2020 به خودرو ریو شرکت خودروسازی کیا اختصاص یافته است این خودرو که 15 هزار و 750 دلار قیمت دارد به خاطر مصرف سوخت پایین معروف است.

چهارمین خودرو ارزان قیمت دنیا در این فهرست تویوتا یاریس نام دارد که محصول شرکت خودروسازی تویوتا در سال 2020 است و در سال 2020 در تست ایمنی این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره شده است؛ قیمت این خودرو 15 هزار و 750 دلار است.

سومین خودرو ارزان قیمت دنیا محصول شرکت خودروسازی کره ای هیوندایی است نام این خودرو اکسنت است و قیمت آن تنها 15 هزار و 195 دلار است؛ این خودرو مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی است و سایر امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان ترین خودروهای جهان را ببینید

ارزان ترین خودروهای جهان را ببینید