مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 16:352021-03-26اجتماعي

ساخت 205 کلاس درس در ملارد


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کسب بیش از 80 رتبه برتر استانی و کشوری در حوزه های عملکردی، جشنواره ها و مسابقات مختلف دانش آموزی و فرهنگیان، - طیب رضایی فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: سال تحصیلی فعلی، با توجه به درگیری کشور با ویروس منحوس کشوری و استانی در حوزه عملکردی، جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی و فرهنگیان شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کسب رتبه نخست عملکرد شورای آموزش و پرورش در میان مناطق نیمه برخوردار در سال 99 بیان کرد: در سال های جاری با توجه به افزایش استقرار جمعیت در شهرستان ملارد و به تبع افزایش جمعیت دانش آموزی، نیاز به ساخت فضاهای آموزشی برای پاسخگویی به نیاز فزآینده بیش از پیش احساس شد.

رضایی فر با اشاره به تراکم دانش آموزی حدود 32 نفر در کلاس، عنوان کرد: در سال های اخیر گام های مؤثری در راستای حل مشکل کمبود فضای آموزشی با همراهی مجمع خیرین مدرسه ساز و تمام مسؤولان استانی و شهرستانی برداشته شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و پیگیری احداث 18 پروژه آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399 ادامه داد: در مجموع ساخت 205 کلاس درس در سطح شهرستان به همت خیران، مسؤولان و اداره کل نوسازی آموزش و پرورش در حال پیگیری است که از این رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 205 کلاس درس در ملارد

ساخت 205 کلاس درس در ملارد