مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:302021-03-26سياسي

روایت رهبر انقلاب از عزل منتظری/ وقتی امام با تاریخ اتمام حجت کرد


حضرت آیت الله خامنه ای در خاطرات خود ماجرای ارسال دو نامه از سوی امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری در 6 و 8 فروردین 1368 و تصمیم تاریخی ایشان در عزل قائم مقام رهبری را روایت کرده اند.

- حضرت آیت الله خامنه ای در خاطرات خود ماجرای ارسال دو نامه از سوی امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری در 6 و 8 فروردین 1368 و تصمیم تاریخی ایشان در عزل قائم مقام رهبری را روایت کرده اند.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست؛ روزهای پایانی سال 1367 اماموقتی گزارشی از آنچه در رسانه ها درباره ی مواضع آیت الله منتظری منتشر میشد، دریافت کردند، دستور دادند: ازاین به بعد مطالب آقای منتظری در رسانه ها منتشر نشود.

یا در صداوسیما منتشر نشود.

.

آیت الله منتظری در خاطرات خود می گوید: وقتی این قبیل نامه ها و لحن تند امام را دیدم، فهمیدم به زودی تصمیماتی درباره ی من گرفته خواهد شد و برای اینکه بعضی شبهات را از ذهن امام برطرف کرده باشم و چنان که امام تصمیم دارند، این کار را راحت انجام دهند، دو نامه برای امام نوشتم.

آیت الله منتظری یکی از این دو نامه را خدمت حضرت امام ارسال کرد که در آن، بیت خود را در مقایسه با بیوت دیگر شخصیّتها و محافل حوزوی، تنها مدافع انقلاب و نظام و رهبری دانست؛ منابع اطّلاعاتی خود را گزارشهای رسمی و مراجعات عمومی عنوان کرد؛ و درنهایت نوشت: اینجانب تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رهبر انقلاب از عزل منتظری/ وقتی امام با تاریخ اتمام حجت کرد

روایت رهبر انقلاب از عزل منتظری/ وقتی امام با تاریخ اتمام حجت کرد