مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:002021-03-26سياسي

پیش بینی امام جمعه کرمان از رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کسانی که صلاحیت لازم را برای ریاست جمهوری ندارند و دچار خطاهای شدند که مطمئنا از چشم تیزبین شورای نگهبان مخفی نخواهد بود و رد صلاحیت می شوند به چه دلیل شعار ورود به انتخابات را می دهند؟ - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کسانی که صلاحیت لازم را برای ریاست جمهوری ندارند و دچار خطاهایی شدند که مطمئناً از چشم تیزبین شورای نگهبان مخفی نخواهد بود و رد صلاحیت می شوند به چه دلیل شعار ورود به انتخابات را می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز 6 فروردین ماه در اولین خطبه های نماز جمعه سال 1400 در مصلی امام علی علیه السلام کرمان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی علیه السلام سفارش می کنند که بندگان خدا تقوای الهی را رعایت کنند.

در همه شئون زندگی با تقوا باشید و از آنها که تقوا را رعایت نکرده و نمی کنند عبرت بگیرید و مواظب اعمال و رفتار و گفتار و حتی المقدور مواظب نیت های خود باشید و در همه زندگی تقوا را به معنی واقعی رعایت کنید.

وی از نگاه توحید انسان را یک موجود دو ساحتی دانست و بیان کرد: مهمترین و بهترین دارایی انسان حیات است که در ید مبارک الهی است و مرگ و حیات ما دست خداست و اوست که به حیات هر انسان خاتمه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی امام جمعه کرمان از رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری

پیش بینی امام جمعه کرمان از رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری