مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:302021-03-26سياسي

تبلیغ زودهنگام داوطلبان اسلامشهر در بررسی صلاحیتها اعمال می شود


تبلیغات پیش از موعد برخی داوطلبان اسلامشهر که در فضای مجازی صورت می گیرد در بررسی صلاحیت ها اعمال خواهد شد.

- اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: تبلیغات پیش از موعد برخی داوطلبان اسلامشهر که در فضای مجازی صورت می گیرد در بررسی صلاحیت ها اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسل پور صبح جمعه در جلسه هیأت اجرایی اسلامشهر اظهار داشت: اعضای هیأت اجرایی که وظیفه شرعی و قانونی مهمی را عهده دار شده اند باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی و ارتباطات دوستانه با داوطلبان به درستی به وظایفشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه مهلت مراجع چهارگانه برای پاسخ به استعلام مربوط به داوطلبان فردا شنبه هفتم فروردین به پایان می رسد، افزود: پاسخ بخش عمده استعلام های صورت گرفته به فرمانداری ارسال شده و اعضای هیأت اجرایی نیز تا 21 فروردین ماه نسبت به بررسی صلاحیت ها اقدام و نتیجه به هیأت نظارت تحویل خواهد شد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر بر ضرورت حفظ حیثیت، حرمت و حریم خصوصی داوطلبان در بررسی صلاحیت ها تاکید کرد و گفت: عملکرد دقیق، صحیح و اصولی هیأت اجرایی تأثیر بسزایی در اتفاقات 4 سال آتی شهرها خواهد داشت و افرادی که در جمع های مختلف مخالفتشان را با قانون اساسی، ولایت فقیه و دین مبین اسلام ابراز داشته و یا اشتهار به فساد، شرارت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ زودهنگام داوطلبان اسلامشهر در بررسی صلاحیتها اعمال می شود

تبلیغ زودهنگام داوطلبان اسلامشهر در بررسی صلاحیتها اعمال می شود