مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:202021-03-26سياسي

آیت الله جوادی آملی:عدم شناخت امام عصر (عج) جاهلیت در زندگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جوادی آملی امروز در پیامی تصویری به شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران، - آیت الله جوادی آملی:عدم شناخت امام عصر (عج) جاهلیت در زندگی است مرجع تقلید شیعیان عدم شناخت امام عصر را سبب جاهلیت در زندگی دانست و گفت: اگر کسی در جامعه اسلامی هم زندگی کرده و امام عصر خود را نشناسد بازهم در زندگی جاهلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جوادی آملی امروز در پیامی تصویری به شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران، با تبریک فرارسیدن میلاد ذخیره عالم و دلیل اراده حق و دین اظهار داشت: جریان امامت جامعه را از هر جاهلیت نجات می دهد، همان گونه که اسلام نیز جامعه را از جاهلیت نجات و به نور فراخواند.

وی عدم شناخت امام عصر را سبب جاهلیت در زندگی دانست و ابراز کرد: اگر کسی در جامعه اسلامی هم زندگی کرده و امام عصر خود را نشناسد بازهم در زندگی جاهلی است، طبق روایات آنچه بین آفریدگان و خالق هستی حجاب ایجاد می کند خود آفریدگان هستند، در این شرایط معصومین خدا را می بینند و از الهامات الهی برخوردار هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وقتی انسان خود را ببیند از معارف اسلامی باز می ماند، تصریح کرد: در این شرایط اگر امام شناسی و امامت شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی:عدم شناخت امام عصر (عج) جاهلیت در زندگی است

آیت الله جوادی آملی:عدم شناخت امام عصر (عج) جاهلیت در زندگی است