مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-26سياسي

فشار نمایندگان کنگره بر مدیران گوگل، فیس بوک و توییتر در جلسه استماع 5 ساعته


در جلسه استماع 5 ساعته مدیران ارشد اجرایی فیس بوک، گوگل و توییتر با نمایندگان کنگره آمریکا، از آنها خواسته شد تا به سوالاتی درباره اخبار جعلی، - نفرت پراکنی و غیره پاسخ هایی تک کلمه ای بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، روز گذشته قانونگذاران آمریکایی طی یک جلسه ویدئو کنفرانسی بیش از 5 ساعت از جک دورسی (مدیر ارشد اجرایی توییتر)، مارک زاکربرگ (مدیر ارشد اجرایی فیس بوک) و ساندار پیچای (مدیر ارشد اجرایی آلفابت) سوالاتی درباره اخبار جعلی در پلتفرم هایشان پرسیدند.

این در حالی بود که نمایندگان مجلس آمریکا خواهان جواب آری یا خیر به سوالات مختلفی بودند از جمله آنکه آیا پلتفرم های مذکور مسئولیت حمله به کنگره در 6 ژانویه 2021 را برعهده می گیرند یا خیر.

به همین دلیل تنش در این جلسه استماع شدت یافت.

دورسی طی جلسه استماع توییتی منتشر کرد که حاوی یک نظرسنجی بود و از کاربران این شبکه اجتماعی خواسته بود تا با بله یا خیر رأی دهند.

کاتلین رایس یکی از نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا از مدیر ارشد اجرایی توییتر پرسید: آقای دورسی برنده نظرسنجی توییتری شما کدام است؛ بله یا خیر ؟ دورسی به او گفت در نظرسنجی وی پاسخ بله برنده است! در این جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور دو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا برگزار شده بود، زاکربرگ و پیچای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار نمایندگان کنگره بر مدیران گوگل، فیس بوک و توییتر در جلسه استماع 5 ساعته

فشار نمایندگان کنگره بر مدیران گوگل، فیس بوک و توییتر در جلسه استماع 5 ساعته