مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-26سياسي

انتخابات با شکوه یکی از مهمترین راهکارهای اقتدار ایران است


همان طور که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، یکی از مهمترین شرایط رفع تحریم ها قوی بودن ایران است و انتخابات با شکوه یکی از مهمترین راهکارهای تحقق این مهم در عرصه بین الملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم دره ضمن دعوت به تقوای الهی و تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر، امام زمان(عج) و روز جهانی مستضعفان و و شکست توطئه های دشمنان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه فرج به معنای گشایش و رفع موانع است، افزود: چون زمینه برای حضور حجت نبود، امام عصر (عج) در غیبت هستند و روشن است تا این موانع برطرف نشده و زمینه فراهم نشود، ظهور ایشان محقق نخواهد شد.

  خطیب نماز جمعه خرم دره با بیان اینکه انتظار الفرج یعنی اقدام عملی برای رفع موانع و گشایش برای حضور حضرت در جامعه بشری ادامه داد: با تبیین جایگاه انتظار به عنوان برترین مصداق انتظار، انتظار به معنای خمودی و تنبلی نه تنها مصداق برترین عبادت نیست بلکه عامل تخدیر فکری و اعتقادی بوده و در خدمت تأمین و تضمین خواسته های دشمنان دین است.

   وی تصریح کرد: یقیناً انتظار بدون تلاش برای رسیدن به آرمان ها در حد ممکن نه می توانست عامل پیروزی انقلاب باشد و نه می تواند حافظ انقلاب و یاری گر آن در رسیدن به اهداف و آرمان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات با شکوه یکی از مهمترین راهکارهای اقتدار ایران است

انتخابات با شکوه یکی از مهمترین راهکارهای اقتدار ایران است