مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 08:252021-03-26بين الملل

استاد دانشگاه تگزاس: ایران و آمریکا حاضر به دادن اولین امتیاز نیستند


بحران هسته ای به احتمال زیاد باعث ایجاد تنش در آینده بین ایالات متحده و ایران خواهد شد - یک استاد علوم سیاسی در آمریکا، در خصوص روابط ایران و آمریکا گفت: به دلیل سیاست داخلی در هر دو کشور، علناً حاضر به دادن اولین امتیاز نیستند، بنابراین آنها از طرف مقابل خواستار اولین امتیاز می شوند.

خبرگزاری ایلنا 6 فروردین به گفت وگو با آلن جی کاپرمن استاد علوم سیاسی و روابط و اقتصاد بین الملل دانشگاه تگزاس پرداخت و نوشت: توافق میان ایران و آمریکا شکل می گیرد و این معامله ممکن است، بازگشت به برجام باشد.

اما به دلایل سیاسی و داخلی، بایدن ممکن است از ایران در زمینه موشک، حضور در سوریه و یمن و بندهای غروب آفتاب امتیازات بیشتری بخواهد.

پذیرش چنین امتیازاتی برای ایران سخت خواهد بود و احتمالا آن ها را قبول نمی کند، بنابراین من تصور می کنم که آنها در این زمینه با ابهاماتی روبرو خواهند شد.

توافق می تواند بحران فعلی را کاهش دهد آلن جی کاپرمن با تاکید بر اینکه توافق می تواند به بحران هسته ای فوری پایان دهد، اما به احتمال زیاد باعث ایجاد تنش در آینده بین ایالات متحده و ایران خواهد شد زیرا آنها در مورد اینکه ایران توافق را ارج می نهد و به آن احترام می گذارد و متعهد به تعهد است، اختلاف نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه تگزاس: ایران و آمریکا حاضر به دادن اولین امتیاز نیستند

استاد دانشگاه تگزاس: ایران و آمریکا حاضر به دادن اولین امتیاز نیستند