مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-26اقتصادي

بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان ایجاد شود


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات استان سیستان و بلوچستان در بخش اقتصاد، با ایجاد بنگاه های خدماتی، بازرگانی و تولیدی مرتفع می شود.

- حبیب الله دهمرده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی چرخ اقتصاد را در بخش خدماتی، بازرگانی و تولیدی به حرکت در می آورند و تولید ثروت برای جوامع محلی می کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از خانواده های سیستانی و بلوچستانی می توانند یک بنگاه اقتصادی تشکیل دهند و از این طریق به درآمد پایدار دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه، سیستان و بلوچستان ظرفیت اجرای ده ها پروژه اقتصادی را دارد، افزود: اکنون ده ها پروژه اقتصادی در استان تعریف شده و برای راه اندازی این پروژ ه ها نیاز به سرمایه گذار داریم.

دهمرده تصریح کرد: لازم است تا دولتمردان در تصمیم گیری و سیاست گذاری خود، مسائل اقتصادی و معیشتی را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: مشکل کارخانه هایی که سال ها است، کلنگ زنی شده اما به دلیل نوسانات ارز نیمه کاره رها شده با حمایت مالی دولت حل می شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: احیا سازمان عمران سیستان، راه اندازی منطقه آزاد سیستان، بهره مندی از بازارچه ها و گذر گاه های مرزی، می تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان ایجاد شود

بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان ایجاد شود