مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-26سياسي

نصرت امام زمان (عج) وظیفه ای همگانی است/ قدر انقلاب و نظام را بدانیم


یکی از مراجع تقلید نصرت و یاری امام عصر (عج) را وظیفه ای عمومی دانست و از همگان خواست قدر انقلاب و نظام را بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی تصویری به شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است با تبریک سالروز میلاد ذخیره عالم و دلیل اراده حق و نظام دین به خود آن حضرت و امت اسلامی اظهار کرد: جریان امامت مانند نبوت، جامعه را از هر جاهلیت نجات می دهد همان گونه که اسلام نیز جامعه جاهلیت را نجات داد و به نور فرا خواند.

وی با بیان اینکه اگر کسی امام عصر خود را نشناسد، در جاهلیت زندگی می کند خاطر نشان کرد: باید گفت حتی اگر کسی در جامعه اسلامی هم زندگی می کند، اما امام عصر خود را نشناسد، باز هم زندگی جاهلی خواهد داشت.

این مرجع تقلید همچنین افزود: روایات ما نشان می دهد آن چه بین آفریدگان و خالق هستی حجاب می افکند، خود آفریدگان است، در حالی که معصومین (ع) خود را نمی بینند و خدا را می بینند و به همین دلیل از الهامات الهی برخوردارند.

آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: وقتی انسان خود را ببیند، این حجاب سبب می شود که از معارف اسلامی باز بماند و البته اگر امام شناسی و امامت شناسی هم نباشد، زندگی انسان به زندگی جاهلی می شود و از آن جا که مرگ هم عصاره زندگی است، پس مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرت امام زمان (عج) وظیفه ای همگانی است/ قدر انقلاب و نظام را بدانیم

نصرت امام زمان (عج) وظیفه ای همگانی است/ قدر انقلاب و نظام را بدانیم