مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-26اقتصادي

آزادی 5 زندانی با هزینه مجلس ترحیم در زنجان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی پنج زندانی با پرداخت هزینه مراسم ترحیم خبر داد و گفت: این فرد با پرداخت یک میلیارد ریال زمینه آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکثر خانواده های زندانیان جزو نیازمندان واقعی جامعه بوده و قطعا با این پویش خیرخواهانه موجبات خوشحالی خانواده ها به ویژه فرزندان این زندانیان در روزهای پایانی سال فراهم خواهد شد.

جوادی افزود: متاسفانه طبق پایش های صورت گرفته اکثر زندانیان جرائم غیرعمد متاهل و فاقد مسکن بوده که با زندانی شدن سرپرست، خانواده او دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی شده و با آسیب های پنهان اجتماعی روبه رو می شوند.

وی با اشاره به اینکه با آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد از زندان در حقیقت یک خانواده از نابودی و آسیب های اجتماعی نجات پیدا می کند، افزود: هرگونه حرکت مادی و معنوی در راستای آزادی این قشر آسیب پذیر جامعه در ماه نزول قرآن قطعا دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال خواهد بود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی پنج زندانی با پرداخت هزینه مراسم ترحیم خبر داد و گفت: این فرد با نیت خیر خواهانه خود، مشارکت در آزادی زندانیان را خشنودی خداوند و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 زندانی با هزینه مجلس ترحیم در زنجان

آزادی 5 زندانی با هزینه مجلس ترحیم در زنجان