مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 05:102021-03-26اقتصادي

تلاش بورس برای معامله کالاهای تولیدی شرکت های بورسی


مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران در گفت و گویی با اشاره به ثبت رکوردهای جدید در سال 99، برنامه های این بورس در سال 1400 را تشریح کرد.

- ، پیگیری راه اندازی معامله حواله حمل ریلی کالا، فراهم بودن زیرساخت معاملات حق آلودگی هوا، توسعه بازارها و ابزارهای مالی، امیدواری به کمرنگ شدن سایه قیمت گذاری دستوری و تلاش سازمان بورس برای معامله عمده کالاهای تولیدی شرکت های حاضر در بازار سهام در بورس کالا به منظور تحلیل شفاف و لحظه ای بازار از جمله مواردی است که جزییات آن تشریح شده است.

بورس کالا در سالی که گذشت روزهای پررونقی را پشت سر گذاشت و در نهایت عرضه محصولاتی را که سال ها به دنبال ورود آنها به بورس بود را به سرانجام رساند.

در کنار فعالیت های انجام شده از سوی بورس کالا بالاخره معاملات املاک در بورس کالا بعد از مدت ها انتظار از روز 29 مرداد 99 با عرضه متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس بر تابلوی املاک و مستغلات بورس کالای ایران آغاز شد که برخی از فعالان بازار سرمایه چنین اتفاقی را به عنوان یکی از رخدادهای بزرگ در فعالیت های بورس کالا برای سال گذشته می دانند.

در این میان مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران با توجه به موفقیت هایی که این بورس در سال گذشته به دست آورده است، آخرین سال قرن را به دلیل شکسته شدن رکوردهای معاملاتی به عنوان سال رکورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بورس برای معامله کالاهای تولیدی شرکت های بورسی

تلاش بورس برای معامله کالاهای تولیدی شرکت های بورسی