مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-26ورزشي

کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند


این اردو تا 15 فروردین در خانه کشتی کرمانشاه ادامه دارد و فرنگی کاران استان تلاش می کنند با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم های ملی در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابند.

- رییس هیات ورزش های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: 2 کشتی گیر فرنگی کار استان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به اردوی ارزیابی و انتخابی تیم های ملی دعوت شدند.

معصومه محمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ابوذر ربیع زاده در رده سنی بزرگسالان و حسین حسینی در بخش جوانان به مرحله دوم اردوی ارزیابی و انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان دعوت شدند و از ششم فروردین تمرینات خود را در این اردو آغاز می کنند.

وی افزود: این اردو تا 15 فروردین در خانه کشتی کرمانشاه ادامه دارد و فرنگی کاران استان تلاش می کنند با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم های ملی در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابند.

محمدی با اشاره به اینکه ابوذر ربیع زاده، کسب 2 نشان نقره و یک نشان طلا در رقابت های المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان را در کارنامه ورزشی خود دارد و از امیدهای کسب نشان محسوب می شود، تصریح کرد: ششمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان در رده سنی بزرگسالان و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان جهان در سال 2021 به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند