مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-26دانش

مهمترین برنامه های آموزشی وزارت علوم برای سال جدید/ آموزش حضوری و مجازی می شود


معاون آموزشی وزارت علوم مهمترین برنامه این معاونت را اجرای آموزش های ترکیبی (آموزش حضوری و الکترونیکی) در سال جدید عنوان کرد.

- معاون آموزشی وزارت علوم مهمترین برنامه این معاونت را اجرای آموزش های ترکیبی (آموزش حضوری و الکترونیکی) در سال جدید عنوان کرد.

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر مهمترین برنامه معاونت آموزشی وزارت علوم در سال جدید را اجرای برنامه آموزشی ترکیبی (آموزش حضوری و الکترونیکی) عنوان کرد و گفت: در سال جدید تلفیقی از دو سیستم حضوری و مجازی در آموزش های دانشگاه ها به کار گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه متخصصان امر بر آن تاکید دارند این است که آموزش چهره به چهره و حضوری بسیار مهم و مفید است؛ اما دستاوردهای سال گذشته به ما نشان داد که باید در کنار آموزش حضوری از آموزش الکترونیکی نیز بهره مند شویم.

مهمترین موضوع این است که آموزش دانشجویان حتی یک روز هم تعطیل نباشد.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: بر همین اساس نظام نامه آموزش الکترونیکی برای سال های 1400 تا 1403 تدوین و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس این نظام نامه اجرای دوره های ترکیبی (آموزش های حضوری و الکترونیکی) برای همه مؤسسه ها و در تمامی رشته ها با تأیید شورای دانشگاه مجاز است منتهی سهم و نسبت مجاز این آموزش ها مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین برنامه های آموزشی وزارت علوم برای سال جدید/ آموزش حضوری و مجازی می شود

مهمترین برنامه های آموزشی وزارت علوم برای سال جدید/ آموزش حضوری و مجازی می شود