مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 03:452021-03-26بين الملل

چرا برخی افراد ابتلا به کووید-19 را پنهان می کنند؟


نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کنت و دانشگاه لیدزبکت انگلستان نشان داده است که احساس شرم و ننگ در تصور ابتلا به کووید-19 با رعایت کمتر فاصله اجتماعی و احتمال کمتر گزارش ابتلا به این بیماری به مقامات و تماس های پنهانی در ایتالیا، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کنت و دانشگاه لیدزبکت انگلستان نشان داده است که احساس شرم و ننگ در تصور ابتلا به کووید-19 با رعایت کمتر فاصله اجتماعی و احتمال کمتر گزارش ابتلا به این بیماری به مقامات و تماس های پنهانی در ایتالیا، کره جنوبی و ایالات متحده همراه شده است.

به نقل از ساینس دیلی، نتایج این مطالعه نشان داد، افرادی که به واکنش دولت خود نسبت به بیماری همه گیر کووید-19 اعتماد دارند و احساس همبستگی متقابل دارند، احتمال بیشتری وجود دارد که ابتلا به کووید-19 را به مقامات و آشنایان گزارش دهند.

در ایتالیا و کره جنوبی، افراد همچنین اگر به واکنش دولت خود به بیماری همه گیر اعتماد کنند، به احتمال زیاد از قوانین فاصله اجتماعی پیروی می کنند، در حالی که در ایالات متحده آمریکا، اعتماد به رعایت فاصله اجتماعی منجر نمی شود.

این مورد را می توان با رفتار دولت سابق توضیح داد که بر ارزش های احترام به اقتدار و سیاست آمریکایی مقدم است تاکید می کرد و توصیه های علمی و فاصله اجتماعی را مورد تحقیر قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی افراد ابتلا به کووید-19 را پنهان می کنند؟

چرا برخی افراد ابتلا به کووید-19 را پنهان می کنند؟