مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 03:302021-03-26پزشكي

بازداشت داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین


دامادی که مراسم عروسی پرازدحامی در یکی از روستاهای شهرستان نمین ترتیب داده و در آن به پروتکل های بهداشتی بی توجهی کرده بود بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پنجشنبه شب اعلام کرد: این فرد با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین و با حکم دادستانی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده است این روابط عمومی افزود: این مراسم با وجود ارائه آموزش ها و تذکرات لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به خانواده داماد و خود داماد برگزار شده بود.

روند افزایشی مبتلایان بویژه بستری های کرونا در استان اردبیل همچنان تداوم داشته و در شبانه روز گذشته 31 نفر در مراکز درمانی این استان تحت مراقبت قرار گرفتند.

با بستری شدن 31 بیمار کووید.

19 در 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در مراکز درمانی استان به 175 نفر رسید که 49 نفر آنها در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند.

با فوت یک بیمار دیگر، مجموع فوتی های کرونا در استان اردبیل به یک هزار و 439 نفر رسید.

هم اکنون استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد ولی چهار شهرستان اردبیل، خلخال، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت زرد قرار دارند.

هشت شهرستان بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی نیز در وضعیت آبی (وضعیتی بین سفید و زرد) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین

بازداشت داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین