مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-26فرهنگي

گفت وگوی خودمانی با شاعر چهارمحالی/ شعر خواندن آرامم می کند


در این خبر با یک شاعر موفق چهارمحالی به گفت وگو نشستیم تا بیشتر با علایق، روحیات و اهداف این جوان خوش ذوق آشنا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد آرزو علی دوستی، در دوازدهمین روز از دی ماه سال 68 در یک خانواده ادبی در شهرکیان متولد شد و زمانی که کودک 5 ساله بود برادر و خواهر هردو دانشجوی ادبیات فارسی بودند که خوانش اشعار و مرور داستان ها و درس هایشان، درب های شاعری را بر روی وی باز کرد.

آشنا شدن با نام شاعران بزرگ، حفظ و زمزمه اشعار از همان ایام کودکی آغاز و ذهنش کم کم منظوم می شود و این مقدمه سبب آغاز شاعری از سن 10 سالگی در آرزو خانم می شود.

با وجود چند خواهر و برادر ادبی در این خانواده بازهم بزرگ ترها شاعری را به عنوان یک هنر یا حرفه نمی دانستند و با پیشرفت خانم علی دوستی در این رشته مخالفت های بسیاری شده است.

اما ایشان بر تصمیم خود پرقدرت و مصمم باقی می ماند و خلاف جهت رودخانه حرکت کرد  تا اینکه تابوی سخت در منزل علی دوستی شکسته شد و از سن 12 سالگی از شهرکیان با سختی فراوان و پیاده روی بسیار خود را به کلاس های انجمن شعر شهرکرد می رساند.

در کلاس های انجمن شعر با وزن های شعری آشنا و سرودهایش نقد و بررسی می شد، هرچند گاهی با نقدهای شعری دلسرد می شد اما تشویق ها او را در ادامه راه مصمم تر می کرد و علاقه زیاد به شعر، سبب شد همه نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی خودمانی با شاعر چهارمحالی/ شعر خواندن آرامم می کند

گفت وگوی خودمانی با شاعر چهارمحالی/ شعر خواندن آرامم می کند