مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 17:402021-03-25سياسي

پاسخ مشاور روحانی به کنایه مشاور قالیباف


مشاور رییس جمهوری در واکنش به مقایسه انجام شده توسط مشاور رییس مجلس درباره سفرهای روسای قوای مقننه و قضاییه در ایام نوروز با حضور رییس جمهوری در ساختمان ریاست جمهوری، - مشاور رییس جمهوری در واکنش به مقایسه انجام شده توسط مشاور رییس مجلس درباره سفرهای روسای قوای مقننه و قضاییه در ایام نوروز با حضور رییس جمهوری در ساختمان ریاست جمهوری، اظهار کرد: تفاوت در این است که او در پایان دوره و آن دو احتمالا در ابتدای رقابت انتخاباتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به کنایه مشاور رییس مجلس نوشت: ‏تفاوت در این است که؛ او در پایان دوره و آن دو احتمالا در ابتدای رقابت انتخاباتی هستند.

او تاکنون سه بار به تمام استان های کشور سفر کرده و پروژه های دولتهای قبل را تکمیل و پروژه های ملی و استانی دولت خود را به پایان رسانده است.

او در 59 هفته گذشته حاصل آن زحمات را افتتاح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود رضوی مشاور رییس مجلس در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار تصاویری از روسای قوای مقننه و قضاییه نوشت: ‏دوم فروردین 1400، دو رییس قوه در میدان، دکتر قالیباف در میان جهادی ها در کهنوج و آیت الله رییسی مرز دوغارون اما نماد مدیریت خسته .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مشاور روحانی به کنایه مشاور قالیباف

پاسخ مشاور روحانی به کنایه مشاور قالیباف