مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 11:352021-03-25حوادث

کشف محموله 29 هزار کیلو گرمی کنجاله دامی در ایلام


29 هزار کیلوگرم محموله نهاده های دامی قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با ارزش بیش از 5 میلیارد ریال کشف شد.

- سردار دلاور القاصی مهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 29 هزار کیلوگرم محموله نهاده های دامی قاچاق توسط کارآگاهان ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام کردند، گفت: در یک عملیات موفق پلیسی ،محموله کنجاله دامی که توسط یک دستگاه کامیون قصد عرضه خارج از شبکه و قاچاق را داشت با رصد اطلاعاتی توقیف و در  بازرسی به عمل آمده از خودرو مذکور 29هزار کیلوگرم نهاده دامی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر 5 میلیارد و 220 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت:مدافعان امنیت اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و به صورت قاطع با آنان برخورد می شود و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 29 هزار کیلو گرمی کنجاله دامی در ایلام

کشف محموله 29 هزار کیلو گرمی کنجاله دامی در ایلام