مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 11:002021-03-25سياسي

برقراری ارتباط ریلی فارس و یزد تا اردیبهشت


استاندار یزد از افتتاح طرح راه آهن یزد - اقلید تا یک الی دو ماه اینده خبر داد و گفت: این طرح که طی یک سال گذشته به طور جدی دنبال می‎شود، در ایام تعطیلات نوروز نیز تعطیل نشده است و نقش قابل توجهی در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از افتتاح طرح راه آهن یزد - اقلید تا یک الی دو ماه اینده خبر داد و گفت: این طرح که طی یک سال گذشته به طور جدی دنبال می‎شود، در ایام تعطیلات نوروز نیز تعطیل نشده است و نقش قابل توجهی در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

محمدعلی طالبی امروز پنجشنبه در بخشی از سخنان خود در مراسم همایش یزدی تباران که در خانه فرهنگ صدوقی برگزار شد، در بخشی از سخنانش، با بیان این که یزد در تعداد طرح ها جایگاه سوم کشور را دارد، اظهار کرد: همچنین یزد در میزان سرمایه گذاریهای خارجی پنجم کشور و در زمینه افتتاح طرح های اقتصادی هم رقم بی سابقه 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال پیش را با نمونه طرح هایی مانند مجتمع فولاد اردکان و گندله سه چاهون بافق داشته است.

وی با بیان این که در حوزه زیربنایی با وجود همه مشکلات و کمبود اعتبارات، طرح های عمرانی فعالی در استان داشتیم، گفت: بخشی از این طرح ها در سال گذشته افتتاح شده و بخشی دیگر نیز امسال افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری ارتباط ریلی فارس و یزد تا اردیبهشت

برقراری ارتباط ریلی فارس و یزد تا اردیبهشت