مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-25سياسي

بحران ریزگردها در کمین سیستان


دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: حال و روز سیستان این روزها خوب نیست، دریاچه هامون وضع خوبی ندارد و از حالا باید شاهد ریزگردها و طوفان های شن در سیستان و خراسان جنوبی بود.

- محمدجواد عمرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: حال و روز سیستان این روزها خوب نیست، دریاچه هامون در وضع های خطرناک در جنوب استان هم بود، آب هلیل رود را به باغ ویلاهای هفت باغ کرمان منتقل می کنند، این طرف اما مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان باز هم در بحران ریزگردها و بیکاری و فقر خواهند رفت.

عمرانی اضافه کرد: حالا ما سالها منتظر سند مقابله با گرد و غباریم اما دریغ از یک اظهار کارشناسانه و دقیق و علمی، سالهاست همین آب کم در چاه نیمه ها تبخیر می شوند اما دریغ از یک راه حل علمی و اجرایی.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: حالا باید منتظر سرریز بیشتر بیماری سل در سیستان و بلوچستان بود، منتظر آلوده ترین شهر جهان، منتظر مهاجرت، منتظر یک جرعه آب، منتظر قطع شدن منبع معاش 400 هزار سیستانی، منتظر کاهش قابل ملاحظه پرندگان بومی سیستان و رو به انقراض نهادن گاو سیستانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران ریزگردها در کمین سیستان

بحران ریزگردها در کمین سیستان