مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 09:502021-03-25فناوري

امکان موزه گردی مجازی فراهم شد


به گفته رییس موزه ارتباطات، علاقمندان به موزه گردی می توانند با مراجعه به صفحه شرکت ملی پست در سایت آپارات و جست وجوی موزه گردی مجازی، هر روز از ساعت 14 تا 15 به صورت پخش زنده از موزه ها بازدید کنند.

- به گفته رییس موزه ارتباطات، علاقمندان به موزه گردی می توانند با مراجعه به صفحه شرکت ملی پست در سایت آپارات و جست وجوی موزه گردی مجازی، هر روز از ساعت 14 تا 15 به صورت پخش زنده از موزه ها بازدید کنند.

حسن عمیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موزه ارتباطات که زیرمجموعه شرکت ملی پست است، سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای رسالت کلی خود توانست در فروردین ماه 1399، برای اولین بار موزه گردی مجازی یا استریمینگ یا پخش زنده فعالیت های موزه ها را انجام دهد که برای 13 موزه روی شبکه آپارات و اینستاگرام پخش زنده داشتیم.

امسال هم به دلیل اینکه بسیاری از مردم امکان حضور در موزه ها و اماکن تاریخی را ندارند، موزه ارتباطات با همکاری کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم)، برای راه اندازی تورهای مجازی موزه هایی که سال گذشته پربازدید بودند و موزه هایی که سال گذشته فرصت پخش زنده آنها فراهم نشد، مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه امسال به موزه هایی که سال گذشته تعطیل بودند و یا موزه های خصوصی هم نگاه ویژه ای شده است، افزود: برنامه این موزه گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان موزه گردی مجازی فراهم شد

امکان موزه گردی مجازی فراهم شد