مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-25پزشكي

واکسیناسیون دو هزار کارگر خدمات شهری در مشهد آغاز شد


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: واکسینه کردن نیروهای کارگری شهرداری با اولویت پاکبانان حوزه معاونت خدمات شهری در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آنجا که نیروهای کارگری حوزه معاونت خدمات شهری بیشتر از بقیه افراد در معرض ابتلاء به این بیماری هستند در اواخر اسفندماه سال گذشته، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته، تمام نیروهای مشغول در بخش جمع آوری پسماند بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند در برابر این بیماری خطرناک واکسینه شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در برنامه واکسیناسیون امروز هم گروه های هدف، نیروهای پاکبان و غسال هستند که به تدریج طی چند روز، برای تعداد 2000 نفر واکسیناسیون انجام می شود.

وی افزود: با توجه به توزیع تدریجی واکسن، اولویت اول برای تزریق این واکسن، نیروهای کارگری مسن و دارای بیماری های زمینه ای هستند و به تدریج با قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی، پیگیر هستیم تا متناسب با تحویل گیری واکسن، تمام نیروهای کارگری خدمات شهری شهرداری مشهد علیه ویروس منحوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دو هزار کارگر خدمات شهری در مشهد آغاز شد

واکسیناسیون دو هزار کارگر خدمات شهری در مشهد آغاز شد