مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-25ورزشي

معرفی ائتلاف با عناوین غیر قانونی در اسلامشهر پیگرد قضایی دارد


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه فقط جبهه های سیاسی مجوز دار می توانند در انتخابات 1400 فعالیت کنند، گفت: معرفی ائتلاف با عناوین غیر قانونی در اسلامشهر پیگرد قضایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسل پور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: یازدهم شعبان المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است گفت: جوانان ما به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان است که در 42 سال گذشته گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسیده و امروزه با تکیه بر استعداد و توانمندیهای جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن اسلامی هستیم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: شهرستان اسلامشهر نیز از جوانان مستعد، توانمند و شایسته ای برخوردار است که این جوانان بارها در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، هنری و… افتخار آفرین بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ائتلاف با عناوین غیر قانونی در اسلامشهر پیگرد قضایی دارد

معرفی ائتلاف با عناوین غیر قانونی در اسلامشهر پیگرد قضایی دارد