مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-25اجتماعي

سرایت بیماری شهر شدن به روستاها درسایه غفلت دستگاه های نظارتی


روستای نظم آباد یکی از مناطق گردشگری اراک است که این روزها در سایه غفلت دستگاه های نظارتی در حال تبدیل شدن به شهر است و دیگر از جاذبه های زیبای گردشگری در آن خبری نیست.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ درباره زیبایی های منطقه گردشگری نظم آباداز دیر باز زیاد شنیده بودم و بارها نیز در سال های گذشته به این منطقه گذری داشته ام.

ایام نوروز 1400 تصمیم گرفتم دوباره به آن منطقه بروم با تصور اینکه آنجا روستا است و طبیعت، از همان زیرگذر که عبور کردم با تابلو دشت بهشت از دور که آنجا را دیدم تصور کردم اشتباه می روم چون آن روستای زیبا به یک شهری باخانه های آپارتمانی و دارای سقف های شیروانی رنگی زیبا همانند بود نه روستایی که تصورش را می کردم.

خوب منطقه گردشگری شده است و لابد توسعه یافته و دیدنی های آن و جاهای تفریحی و میراث روستایی آن گسترش یافته است،کمی جلوتر رفتم می دیدم که زمین های گندم زار در دو طرف جاده را در قواره های کوچکی قطعه بندی و بلوک گذاری کرده اند و تا سینه کوه را نیز شخم زده اند، ولی آثاری از تفکیک دیده می شود و کمی افسوس خوردم که چرا این اتفاق افتاده و زمین ها بی خاصیت مانده اند و جنگل کاری دیده نمی شود، باغ ها نیز به نظرم کوچک تر شده بودند و دیوار کشی و ساخت محوطه باغی در آنها فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایت بیماری شهر شدن به روستاها درسایه غفلت دستگاه های نظارتی

سرایت بیماری شهر شدن به روستاها درسایه غفلت دستگاه های نظارتی