مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-25اقتصادي

معرفی و تست خودرو جدید FMC SX5 برای عموم آغاز شد (+عکس)


این نمایشگاه ها که به دلیل پیروی از دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در فضایی باز است در دو شهرک ساحلی خزرشهر و دریاکنار واقع در بابلسر مازندران در حال برگزاری است.

- این نمایشگاه ها که به دلیل پیروی از دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در فضایی باز است در دو شهرک ساحلی خزرشهر و دریاکنار واقع در بابلسر مازندران در حال برگزاری است.

خودرو سازی فردا برای آشنایی بیشتر علاقمندان و فراهم سازی امکان تست خودروی فردا SX5 ، نمایشگاه های موقتی را در خزرشهر و دریاکنار برگزار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران این نمایشگاه ها که به دلیل پیروی از دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در فضایی باز است در دو شهرک ساحلی خزرشهر و دریاکنار واقع در بابلسر مازندران در حال برگزاری است.

محمدرضا آریان نژاد مدیر بازاریابی فرداموتورز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در خصوص جزییات این طرح گفت: استقبال از چهار مرحله فروش SX5 به رغم محدودیت ها در کنار تقاضایی که برای آشنایی بیشتر با این محصول بود، فرداموتورز را بر آن داشت که در سال جدید امکانات بیشتری برای معرفی این خودرو فراهم کند.

وی افزود: استقبال از این محصول فرداموتورز را بر آن داشت که برای آشنایی بیشتر مردم به برگزاری نمایشگاه های موقت در نقاط مختلف کشور اقدام کند که اولین نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و تست خودرو جدید FMC SX5 برای عموم آغاز شد (+عکس)

معرفی و تست خودرو جدید FMC SX5 برای عموم آغاز شد (+عکس)