مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-25اقتصادي

طرح سوال از وزیر صمت در مورد وضعیت نابسامان واردات مواد اولیه پوشاک، کیف و کفش


مسئول کمیته ناظر مجلس بر تنظیم بازار از طرح سوال از وزیر صمت درخصوص وضعیت نابسامان واردات مواد اولیه صنوف پوشاک، کیف و کفش خبر داد.

- مجتبی توانگر مسئول کمیته ناظر مجلس بر تنظیم بازار در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به همراه آقای آرا شاوردیان (رییس کمیته استان تهران فراکسیون اصناف مجلس) در راستای برنامه بازدیدهای میدانی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس، در روزهای آغازین سال مزین به شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از کارگروه تامین و توزیع مواد اولیه و زیرسامانه های انبارداری و رهگیری کالا، موجودی کشور قابل رصد نیست و مافیای اقتصادی شکل گرفته است.

توانگر خاطر نشان ساخت: در اولین قدم به همراه دکتر آرا شاوردیان (رییس کمیته استان تهران فراکسیون اصناف مجلس) و تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال کردیم که در پنج سال گذشته سالانه چه میزان مواد اولیه این صنایع به تفکیک تولید داخل و واردات تامین و توسط چه کسانی و با چه قیمت و به چه کسانی توزیع شده است و همچنین علت عدم استقرار کامل و کارآمد سامانه های ذکر شده که منجر به ایجاد اتاق تاریک در این بازار شده است چیست؟ عضو شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 ابراز امیدواری کرد: انشاالله با دریافت پاسخ وزیر و بررسی های لازم در تحقق شعار سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از وزیر صمت در مورد وضعیت نابسامان واردات مواد اولیه پوشاک، کیف و کفش

طرح سوال از وزیر صمت در مورد وضعیت نابسامان واردات مواد اولیه پوشاک، کیف و کفش