مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-25اجتماعي

پیش بینی بارش باران همراه با کاهش دما در خراسان رضوی


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از یکشنبه هفته آینده دمای هوا کاهش پیدا می کند، گفت: طی روزهای آینده شاهد افزایش رشد ابر و بارش های پراکنده خواهیم بود.

- مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته شهرستان های تربت حیدریه با دمای 10 درجه سانتی گراد سردترین و سرخس با دمای 33 درجه سانتی گراد گرم ترین بوده اند، بیان کرد: طی همین مدت دمای هوا شهر مشهد بین 13 و 27 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی گفت: بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت و از شهرستان کلات کمتر از ده میلی متر باران گزارش شده است.

وی افزود: برای 24 ساعت آینده افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان و در برخی نواحی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک که احتمال بروز خسارت وجود دارد، پیش بینی می شود.

اثمری با اشاره به افزایش رشد ابر و بارش های پراکنده به ویژه در شمال استان، گفت: این وضعیت تا اوایل هفته آینده با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: به لحاظ دمایی امروز افزایش دما را خواهیم داشت، اما از فردا به طور نسبی و جزیی دمای هوا کاهش پیدا می کند که از یکشنبه هفته آینده این کاهش دما قابل ملاحظه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران همراه با کاهش دما در خراسان رضوی

پیش بینی بارش باران همراه با کاهش دما در خراسان رضوی