مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-25ورزشي

فیلتر کردن فضای مجازی چاره نیست؛ باید مدل گفتمان را تغییر داد


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با با بیان اینکه فیلتر کردن شبکه های اجتماعی راهکار صحیحی برای انتقال مفاهیم مد نظر و پذیرش آن توسط نسل جوان نیست، - گفت: اگر فرهنگ پذیری و پذیرش گفتمان جوان نسل جدید از طریق فضای مجازی و به طرق مختلف دیگر محقق می شود؛ چاره اش فیلتر کردن فضای مجازی نیست بلکه باید مدل گفتمان خود را بر اساس مدل پذیرش نسل جدید تغییر داد.

محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، همزمان با روز جوان با اشاره به تغییرات نسل جوان امروزی نسبت به نسل های گذشته اظهار کرد: یقینا مدل پیام رسانی و انتقال ارزش ها و باورها به نسل جوان از 40 سال گذشته تاکنون درست نبوده است که اکنون فاصله و شکافی میان نسل فعلی و نسل های پیشین حس می شود چراکه با گفتمان و مدل سیاستگذاری پیشین نمی توان با جوان امروزی ارتباط گرفت.

وی با بیان اینکه گریزی از تفاوت نسل جدید جوانان با نسل های گذشته نیست، اظهار کرد: این تفاوت نسلی به ناچار اتفاق می افتد و تنها مربوط به کشور ما نیست.

تنها تفاوت کشور ما این است که کشورهای توسعه یافته با برنامه ریزی در حوزه های مختلف جوانان توانستند شکاف و تغییرات نسلی را ناملموس کنند اما متاسفانه ما در این زمینه برنامه ریزی خاصی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلتر کردن فضای مجازی چاره نیست؛ باید مدل گفتمان را تغییر داد

فیلتر کردن فضای مجازی چاره نیست؛ باید مدل گفتمان را تغییر داد