مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-25اقتصادي

‍ برخورد قاطع با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان از تشدید بازدیدهای نظارتی و برخورد قاطع با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان از تشدید بازدیدهای نظارتی و برخورد قاطع با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در سطح استان خبر داد.

آرمان وطن دوست در گفت وگو با ایسنا، فعالیت و اسکان مسافر در خانه های استیجاری را ممنوع اعلام و اظهار کرد: همزمان با شروع تعطیلات نوروزی و ورود مسافران و گردشگران به استان، نظارت ویژه برعملکرد واحدهای اقامتی و دیگر تاسیسات گردشگری در دستور کار قرار گرفت و بازرسین گردشگری با همکاری اداره نظارت براماکن عمومی و دانشگاه علوم پزشکی در قالب اکیپ های مشترک از این واحدها بازدید کردند.

وی سپس با اشاره به برخورد قاطع با هرگونه تخلف و تخطی از سوی اماکن و واحدهای گردشگری ادامه داد: از 28 اسفند ماه 99 تا کنون تعداد 32 مورد خانه مسافر غیر مجاز در شهرستان بانه شناسایی شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وطن دوست ضمن تاکید بر ادامه روند شناسایی و پلمپ واحدهای متخلف، عنوان کرد: از فعالیت یک واحد خانه مسافر غیر مجاز در شهر سنندج نیز ممانعت به عمل آمده و این نظارت ها با جدیت هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ برخورد قاطع با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در کردستان

‍ برخورد قاطع با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در کردستان