مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 04:152021-03-25سياسي

از قائم شهر تا سیستان/ اجرای طرح طبابت کریمانه توسط گروه مردمی فلق


سرویس اجتماعی اقدامات گروه های جهادی با هدف  محرومیت زدایی حد و مرز ندارد به طوری که گروه های مختلف مردمی در استان مازندران پس از رفع مشکلات مناطق آسیب دیده در صورت مشاهده محرومیت در بخش های مختلف کشور عزم خود را جزم کرده و وارد عمل می شوند.

 در روزهای پایانی سال 99 زمانی که همه به استقبال سال نو می رفتیم بچه های گروه جهادی درمانی فلق که با شیوع ویروس طبابت کریمانه به رفع مشکلات درمانی مردپ پرداختند با هدف آسیب سنجی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان سفر کردند تا در هفته اول سال 1400 در محلات شناسایی شده مستقر شوند.

*اسفند ماه و سفری به سیستان/ کشف محرومیت 9 هزار نفر میثم مهدی پور مسوول جمعیت مردمی فلق در قائم شهر در این باره می گوید؛ اوایل اسفند ماه سال گذشته به روستاهای اطراف چابهار، دشتیاری، زابل و هامون در سیستان سفر کردیم تا خودمان را برای آغاز عملیات طبابت کریمانه آماده کنیم، در این راستا با کادر مجرب درمان متشکل از 10 خانم و 15  آقا در حوزه های مختلف؛ زنان، متخص گوارش، پزشک عمومی، اعصاب و روان، دانپزشکی، طب سنتی و غیره آماده سفر شدند.

وی با اشاره به اینکه در طی این سفر که با هماهنگی مسؤولان و ائمه جماعات مناطق شهری هامون و زابل انجام شد دریافتیم که مردم از  محرومیت شدیدی رنج می برند، اضافه می کند؛ روستاها در آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قائم شهر تا سیستان/ اجرای طرح طبابت کریمانه توسط گروه مردمی فلق

از قائم شهر تا سیستان/ اجرای طرح طبابت کریمانه توسط گروه مردمی فلق