مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-25بين الملل

سازمان ملل تهدید به قتل گزارشگر ویژه این سازمان توسط عربستان را تایید کرد


سازمان ملل اظهارات گزارشگر ویژه این نهاد در قتل های فراقانونی مبنی بر دریافت تهدید قتل از سوی یک مقام سعودی را تأیید کرد.

- سازمان ملل اظهارات گزارشگر ویژه این نهاد در قتل های فراقانونی مبنی بر دریافت تهدید قتل از سوی یک مقام سعودی را تأیید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، دفتر حقوق بشر سازمان ملل صحت اظهارات اگنس کالامارد، گزارشگر ویژه این سازمان در قتل های فراقانونی درباره تهدید به قتل از سوی یک مقام سعودی را تایید کرد.

وی پیش از این فاش کرده بود که یک مقام سعودی او را بابت مشارکتش در تحقیقات در مورد قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در 2018 تهدید به قتل کرده است.

رابرت کولویل، سخنگوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای گفت: ما تأیید می کنیم که جزییات گزارش روزنامه گاردین در مورد تهدید اگنس کالامارد دقیق است.

کالامارد در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفته یکی از همکارانش در سازمان ملل در ژانویه سال 2020 به وی هشدار داده که مقام ارشد سعودی دو بار در ملاقات با مقامات ارشد سازمان ملل این تهدید را بیان کرده است.

کالامارد اولین کسی بود که به طور علنی گزارش تفصیلی مربوط به قتل خاشقجی را در کنسولگری کشورش در ترکیه طی سال 2018 منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل تهدید به قتل گزارشگر ویژه این سازمان توسط عربستان را تایید کرد

سازمان ملل تهدید به قتل گزارشگر ویژه این سازمان توسط عربستان را تایید کرد