مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:402021-03-25اقتصادي

کمک به ازدواج جوانان/کاهش نرخ طلاق در سایه مشاوره پیش از ازدواج


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت وزش و جوانان، مشاوره پیش از ازدواج را دارای نقش موثری در تحقق ازدواج آگاهانه دانست و گفت: - اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ، که اخیرا در نشست تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز، حضور به عمل آورده بود در گفت وگو با خبر نگار فارس از کرج، گفت: خوشبختانه با همراهی خیرین ازدواج در استان ها، اقدامات خوب و مثبتی در جهت تسهیل ازدواج جوانان صورت گرفته است.

وی با بیان این که باید تلاش کنیم تا نذورات فرهنگی خیرین، صرف ازدواج جوانان شود، افزود: کار فرهنگی و فرهنگ سازی در جهت ازدواج پایدار، مهم ترین و اساسی ترین برنامه ستاد ساماندهی امور جوانان است.

این مقام مسؤول در رابطه با این که کمک های خیرین نباید تنها جهت تهیه جهیزیه صرف شود ادامه داد: خیرین ازدواج می توانند در زمینه تأمین مسکن و اشتغال جوانان نیز نقش آفرینی کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت وزش و جوانان یادآور شد: مشاوره پیش از ازدواج نقش موثری در ازدواج آگاهانه دارد و اگر ازدواج آگاهانه صورت بگیرد بسیاری از معضلات جامعه کم خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی جهت استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های خیرین حوزه ازدواج تصریح کرد: بر اساس قانون تسهیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ازدواج جوانان/کاهش نرخ طلاق در سایه مشاوره پیش از ازدواج

کمک به ازدواج جوانان/کاهش نرخ طلاق در سایه مشاوره پیش از ازدواج