مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 02:202021-03-24پزشكي

ثبت بالاترین آمار کرونا در عراق از زمان آغاز شیوع ویروس


تنها دو روز پس از هشدار وزیر بهداشت عراق مبنی بر اینکه طوفان کرونا در این کشور همه مردم را در معرض خطر و بحران جدی قرار خواهد داد؛ روز چهارشنبه بالاترین آمار شیوع ویروس در این همسایه غربی ایران ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از بغداد؛ هفته گذشته عراق در دو روز متوالی شاهد بالارفتن آمار مبتلایان کرونا بود که از ابتدای شیوع ویروس در این کشور سابقه نداشت و ساعاتی پس از آن وزیر بهداشت نیز نسبت به طوفان کرونا در عراق هشدار داد.

بر اساس این گزارش و مستند به داده های آماری روز چهارشنبه وزارت بهداشت عراق رکورد مبتلایان به این ویروس طی 24 ساعت گذشته شکسته شد.

عراق که اکنون در موج دوم کرونا به سر می برد، کرونای انگلیسی را هم در کنار سایر معضلات بهداشتی خود می بیند و 6051 مورد ابتلای جدید در 24 ساعت گذشته در این کشور ثبت شد؛ همچنین 29 نفر جان خود را از دست دادند.

دو روز پس از هشدار وزیر بهداشت عراق که گفته بود آمار مبتلایان خانوادگی زیاد است و به همین علت در صورت عدم رعایت شیوه نامه ها طوفان کرونا پیش روی عراق است، ظاهرا امروز این طوفان برای اولین بار عرض اندام کرد.

هفته گذشته در روز اول ، 5 هزار و 267 و در روز دوم 5 هزار و 663 مورد ابتلا به کرونا ثبت شد که رکورد تازه ای به شمار میرفت اما امروز با اعلام مبتلایان روز گذشته، حدود 400 ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین آمار کرونا در عراق از زمان آغاز شیوع ویروس

ثبت بالاترین آمار کرونا در عراق از زمان آغاز شیوع ویروس