مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 12:202021-03-24اقتصادي

مابقی سود سهام عدالت کی واریز می شود؟/ مبلغ سود سهام عدالت در کل چقدر است؟


در حالی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1398 شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت در 5شنبه آخر پارسال، آن هم به صورت 50 درصدی بالاخره انجام شد که به گفته محمدعلی دهقان دهنوی، - جی پلاس؛ رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز و تا قبل ماه مبارک رمضان خبر داد.

در حالی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1398 شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت در 5شنبه آخر پارسال، آن هم به صورت 50 درصدی بالاخره انجام شد که به گفته محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس تلاش می شود مرحله دوم سود سهام عدالت پس از تعطیلات نوروز تا قبل ماه رمضان واریز شود.

شایان ذکر است پس از واریز مرحله نخست سود سهام عدالت سازمان بور سبا صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان 50 درصد از سود متعلق به هر سهامدار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از سهامداران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد.

تعداد کل مشمولین سهام عدالت 49 میلیون و 148 هزار و 775 نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر فوت کرده اند.

سود سهام این گروه، در حساب های آنان تا زمان تعیین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مابقی سود سهام عدالت کی واریز می شود؟/ مبلغ سود سهام عدالت در کل چقدر است؟

مابقی سود سهام عدالت کی واریز می شود؟/ مبلغ سود سهام عدالت در کل چقدر است؟