مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-24بين الملل

هلند از اسراییل توضیح خواست


به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی برای ابطال مجوز سفر وزیر خارجه فلسطین در جریان بازگشت ازلاهه، هلند از تل آویو خواست در این باره توضیح دهد.

- به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی برای ابطال مجوز سفر وزیر خارجه فلسطین در جریان بازگشت ازلاهه، هلند از تل آویو خواست در این باره توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری رویترز، یکی از مقامات فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد، کارت VIP ریاض المالکی ، وزیر امور خارجه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ضبط شد؛ کارت VIP برگه عبوری است که توسط رژیم صهیونیستی صادر می شود تا به مقامات ارشد فلسطینی اجازه دهد آزادانه از مرز عبور کنند.

این در حالی است که دولت تل آویو هنوز در این باره هیچ اظهارنظری نکرده است.

یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه هلند گفت: ما این موضوع را با سفارت اسراییل مطرح کرده و به آن ها اطلاع دادیم که هلند به عنوان کشور میزبان بر این حقیقت که دیوان کیفری بین المللی باید قادر به انجام فعالیت هایش بدون مداخله باشد، تأکید داریم.

پس از آنکه دیوان کیفری بین المللی در حکمی اعلام کرد که در این پرونده صلاحیت قضایی دارد، فاتو بن سودا، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ماه جاری میلادی اعلام کرد که وی درباره جنایات جنگی در سرزمین های فلسطین تحقیق خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند از اسراییل توضیح خواست

هلند از اسراییل توضیح خواست