مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 08:502021-03-24اجتماعي

فعالیت ادارات گلپایگان با حضور 50 درصد کارکنان


تا پایان تعطیلات نوروز در شهرستان گلپایگان ادارات خدمات رسان  با 50 درصد  و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت می کنند.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: تا پایان تعطیلات نوروز در شهرستان گلپایگان ادارات خدمات رسان  با 50 درصد  و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان گلپایگان تا پایان نوروز ادارات خدمات رسان با حضور 50 درصد و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت کنند و کارمندان اجازه تردد به خارج شهرستان ندارند.

وی گفت: نمازهای جمعه، جماعت برگزار نمی شود و آرامستان ها و تالارهای گلپایگان تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل است.

فرماندار گلپایگان گفت: در اصناف، گروه های شغلی دو، سه و چهار تعطیل، و گروه شغلی یک با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها از ساعت 9 شب تا چهار صبح در شهرستان گلپایگان ممنوع است، تاکید کرد: شهرداری و دهیاری ها با نصب بنر و از طریق بلندگو ممنوعیت تردد شبانه در شهرستان را اطلاع رسانی می کنند.

میانگین تست روزانه تست کرونا در گلپایگان 180 نفر است در ادامه رییس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار داشت: اکنون 29 نفر در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند، دو نفر نیز طی سه روز نخست سال فوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ادارات گلپایگان با حضور 50 درصد کارکنان

فعالیت ادارات گلپایگان با حضور 50 درصد کارکنان