مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-24سياسي

بهره برداری از سایت اورژانس اجتماعی اردبیل در خردادماه امسال


سایت اورژانس اجتماعی استان اردبیل خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: سایت اورژانس اجتماعی استان اردبیل خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

بهزاد ستاری روز سه شنبه سوم فروردین ماه در جریان بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس از روند احداث سایت اورژانس اجتماعی اردبیل اظهار کرد: این پروژه در چند سال اخیر روند کندی را در مراحل تکمیلی و بهره برداری سپری کرده اما با تاکید استاندار اردبیل از سال گذشته شاهد سرعت گرفتن اجرای این پروژه و تکمیل آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این ساختمان که در شهرک کارشناسان اردبیل در حال احداث است، خدمات مشاوره ای و همچنین اورژانسی به حادثه دیدگان اجتماعی به ویژه کودکان خیابانی، کودک همسری، همسرآزاری، کودک آزاری، فرار دختران از منزل و سایر آسیب دیدگان اجتماعی ارائه خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: بهزیستی استان در حال حاضر 180 کودک بی سرپرست و بدسرپرست دارد که 100 نفر از این کودکان در حضانت خانواده ها هستند و 80 نفر از آنها در سه مرکز امام رضا(ع) ائمه اطهار و 14 معصوم نگهداری می شوند.

ستاری با قدردانی از خیران و مشارکت بخش خصوصی در مدیریت و سرپرستی این کودکان بیان کرد: بهزیستی تلاش می کند تا در کنار رفع نیاز معیشتی آنها این کودکان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سایت اورژانس اجتماعی اردبیل در خردادماه امسال

بهره برداری از سایت اورژانس اجتماعی اردبیل در خردادماه امسال